Jump to content
the_dragon_no1

WTB Ikelite DS51 diffuser

Recommended Posts

Anyone have an extra laying around ?

Letter shipping to Norway is a must then.

All the commercial ones i have found, shipping is more then the diffuser.. that's just wrong :/

(Or if anyone have a good diy to fix broken "lock" on my current one, please Pm me then)

Thanks

Ronni B

Hej Ronni!

Jag har en extra diffuser men är osäker om den är till en DS51 eller någon annan av de många blixter jag har ägt under åren. Om du mailer din e-postadress till john.gulliver(at)ebox.tninet.se skickar jag en bild. År den den typ du efterlyser, postar jag gärna till Norge.

Hälsningar,

John

Ehmm..

Så "gulliver(at)ebox.thinet.se"

Fikk inta sent mail til den addressen :?

Det förstår jag mycket väl :-) Det skall varar john.gulliver och (at) skall naturligtvis ersättas med snabel-a. Jag skrev (at) för att undvika attack från automatiska servers som letar efter @ och sedan bombar datorn med spam.

Det förstår jag mycket väl :-) Det skall varar john.gulliver och (at) skall naturligtvis ersättas med snabel-a. Jag skrev (at) för att undvika attack från automatiska servers som letar efter @ och sedan bombar datorn med spam.

Hehehe. Jaja vet vel det. John, (at) ble såklart byttet ut med snabel-a ;) funker ikke. send mig en mail på the_dragon_no1(at)live.no

Sponsors

Advertisements

• Create New...